تجهیزات آشپزخانه صنعتی برند مینروا

seo 1401/11/03
تجهیزات آشپزخانه صنعتی برند مینروا

قطعاً در آشپزخانه‌ های بسیار بزرگ همانند رستوران‌، شرکت‌ها و کارخانجات، وجود انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی از اهمیت بسزایی برخوردار است. در زمان‌های قدیم پخت غذایی مختلف در حجم بالا بسیار زمان‌بر و طاقت‌ فرسا بود. اما امروزه دستگاه‌های مخصوص آشپزخانه صنعتی به بازار آمده که توانسته است سرعت آشپزی را  برای مراکز بزرگ به راحت‌ترین شکل ممکن دربیاورد.

خرید اینترنتی تجهیزات آشپزخانه

انوع تجهیزات آشپزخانه صنعتی قطعاً به متشکل از محصولات مختلف می‌شوند که می‌توانند در سهولت کار و افزایش سرعت و آشپزی در حجم بالا مؤثر واقع شوند .به‌ طور مثال پوست گیری حجم بالایی از مواد غذایی قطعاً زمان‌بر خواهد بود و به نیروی انسانی زیادی نیاز خواهد داشت. این در حالی است که با خرید پوست گیر و صنعتی می‌توان این کار را بدون دخالت نیروی انسانی و در کمترین زمان ممکن انجام داد.

 

معرفی انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی

آشپزخانه صنعتی متشکل از دستگاه‌های مختلفی می‌شود که ما در ادامه به چند مورد از پرکاربردترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت از تجهیزات بسیار ضروری در هر آشپزخانه‌ای بود و نمونه‌های صنعتی آن می‌تواند به پختن غذاهای سالم کمک کند.  معمولاً از موتورهای بسیار قدرتمند در چرخ‌ گوشت های صنعتی استفاده می‌شود و می‌توان حجم بالای گوشت را در مدت زمان بسیار کمی چرخ کرد. بدنه این محصولات از استیل مقاوم بوده و هیچ گونه آسیبی در مدت زمان طولانی نمی‌بیند. اما شما باید برای خرید این محصولات به مواردی همانند جنس، حجم کار، اندازه چرخ‌گوشت و میزان ماندگاری آن دقت کنید تا بتوانید برای سالیان زیادی از این دستگاه استفاده کنید.

استخوان بر

یکی دیگر از انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی استخوان بر بود که به‌ منظور برش گوشت با سرعت بالا بسیار مناسب است. این دستگاه نقش مهمی را در صنعت غذایی ایجاد می‌کند و می‌تواند در هر زمینه‌ای برای آشپزخانه های صنعتی، قصابی و کشتارگاه ها مناسب باشد.

بیفتک زن

بیفتک زن که به آن استیک زن نیز گفته می‌شود، در نمونه برقی برای مصارف صنعتی مناسب می‌باشد. استفاده از این دستگاه مزایا زیادی را به‌ همراه دارد. این دشتگاه در غذاخوری، ساندویچی‌ها و در قصابی‌ها استفاده می‌شود. فروشگاه رحیم‌زاده با عرضه

خرید کالباس بر

یکی دیگر از انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی کالباس‌بر است که جایگاه ویژه‌ای را در فست فود ها و رستوران‌ها دارد. کارکرد این دستگاه سبب شده تا میزان تقاضا برای خریدار افزایش پیدا کند. چرا که می‌تواند تا حد بسیار زیادی در افزایش راندمان کار مؤثر واقع شود.  کالباس بر برای آشپزخانه‌های صنعتی و کارخانه‌های تولید مواد غذایی نیز قابل‌ استفاده است.

پیش‌ از تولید دستگاه‌های برش کالباس صنعتی برای برش کالباس و دیگر فرآورده های گوشتی با استفاده از چاقو ۱ هنر به حساب می آمد. اما در حال‌ حاضر وجود این دستگاه سبب شد تا بدون هیچ‌گونه تخصصی به بتوان کالباس زا به شکل دقیق و در اندازه مناسب برش داد. فروشگاه رحیم‌زاده می‌تواند با عرضه بهترین و متنوع‌ترین دستگاه‌های کالباس بر از برند امگا به شما کمک کند تا با پرداخت هزینه‌ای مناسب، این دستگاه را برای سالیان زیادی استفاده، تهیه کنید.

سوسیس پرکن

دستگاه سوسیس پرکن نیز از  انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی بوده که جایگاه ویژه‌ای را در رستوران‌ها، کارخانجات و آشپزخانه‌ها دارد.  لازم است بدانید که این دستگاه در ابتدا در نمونه خانگی تولید شد اما برخی از تولیدکنندگان تصمیم گرفتند که به طراحی نمونه صنعتی آن نیز بپردازند. استفاده از دستگاه سوسیس پرکن صنعتی برای مصارف برای حجم بالای نیاز است و معمولاً در کارگاه‌های تولیدی و کارخانجات از آن‌ها استفاده می‌شود.  جنس بدنه این محصولات نیز از استیل بوده و در برابر عوامل گوناگون مقاومت عالی دارد.

 غذاساز و میکسر

قطعاً وجود غذاساز در هر آشپزخانه‌ای صنعتی یکی از فاکتورهای مهم است. این وسیله برقی نیز یکی از دستگاه‌های مهم در رستوران‌ها به حساب می‌آید و کارایی عالی دارد.همچنین شما می‌توانید برای چندین ساعت بدون خاموش کردن این دستگاه از آن استفاده کنید.

دستگاه خلال کن

برای افزایش کار پخت‌ و پز، تجهیزات آشپزخانه صنعتی همانند دستگاه خلال کن نقش مهمی را ایفا می‌کند. این دستگاه نیز در مکان‌هایی همانند رستوران، هتل و کارخانه‌ها استفاده می‌شود.

سخن پایانی

انواع تجهیزات صنعتی آشپزخانه متشکل از محصولات مختلف می‌شود که ما در این مطلب چند نمونه از پرکاربردترین آن‌ها اشاره کردیم. شما می‌توانید به‌ منظور خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در هر مدلی، از برندهای معتبر از برند معتبر ایتالیایی به فروشگاه ما مراجعه کنید.

بدون دیدگاه